© 2014  Gabinet Psychologiczny mgr Joanna Barszczewska | Psycholog Szczecin | Psychoterapia Szczecin | Psychoterapeuta Szczecin

Tel: 695-167-338

O mnie

P5050208_final02_flip.jpg

Jestem psychologiem, akredytowanym terapeutą oraz superwizorem EMDR z uprawnieniami EMDR Europe Consultant.

Prowadzę prywatną praktykę psychologiczną. Pracuję z osobami cierpiącymi na różnego rodzaju zaburzenia natury psychicznej i somatycznej oraz z osobami, które potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z problemami codziennego życia.

Współpracuję ze specjalistami różnych dziedzin (psychiatra, neurolog, pedagog, dietetyk) oraz ze stowarzyszeniami i fundacjami, m.in. ze Stowarzyszeniem Kobiet Po Mastektomii "Amazonki" z Gryfic i Trzebiatowa, koszalińskim Klubem Zdrowia oraz Warszawską Fundacją ZROBIMY. Prowadzę działalność popularnonaukową, pisząc artykuły o tematyce psychologicznej oraz prowadząc spotkania i warsztaty psychoedukacyjne.

Jako terapeuta staram się najlepiej jak potrafię pomagać osobom, które doświadczają cierpienia. Rozwijam taką praktykę psychologiczną, która odpowiada na konkretne problemy, dlatego łączę elementy różnych nurtów tak, aby interwencje terapeutyczne odpowiadały indywidualnym potrzebom.

Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR, European Society for Trauma and Dissociation oraz Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.

Pracuję zgodnie z zasadami Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa oraz Kodeksu Etycznego Psychoterapeuty PTTPB, PTP.

Moją pracę poddaję regularnej superwizji.

Kwalifikacje

• mgr psychologii - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, specjalizacja: psychologia kliniczna

• mgr filozofii - Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

• Uprawnienia pedagogiczne – Uniwersytet Wrocławski, Studium Przygotowania Pedagogicznego

• Certyfikat EMDR Europe Consultant

• Certyfikat ukończenia Rocznego Szkolenia w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń u Osób Dorosłych CTPB

• Ukończone dwa lata szkolenia w CTPB w Warszawie

Publikacje

Lewicka, J., (Barszczewska, J.) Pietrzykowska, E., Ziarko, M., Sęk, H., Kaczmarek, Ł., (2012). Sprężystość psychiczna a dobrostan w chorobie przewlekłej - mediująca rola podmiotowego umocnienia i radzenia sobie. Polskie Forum Psychologiczne, 17, 327-343.

Współautorka referatu na Międzynarodowej Konferencji Psychologii Zdrowia EHPS Cluj Rumunia
Sęk, H., Kaczmarek, Ł., Ziarko, M., Pietrzykowska, E., Lewicka, J., (Barszczewska, J.) (2010). The role of resources in coping with rheumatoid arthritis and diabetes. ( Rola zasobów osobistych w radzeniu sobie u osób chorych na cukrzycę oraz reumatoidalne zapalenie stawów RZS )

Dzieci z szuflady.

Zapalić światło czy oswoić mrok?

Ponowoczesne rite de passage - śmierć, dyskurs, medycyna.

W poszukiwaniu przyczyn zdrowia. Czynniki ryzyka kontra zasoby indywidualne.

Lustrzane odbicie czy projekcja własnych wyobrażeń?

Czy diagnozę da się oswoić?

Kim będziesz gdy dorośniesz? O tym, jak dobrze wybrać studia.

Świeże bułki, a kot w worku. O tajemnicach skutecznej sprzedaży.

Powrót do zdrowia: Walka z chorobą nie może być jedynym celem działania.